خرید مدرک پزشکی عمومی قابل استعلام

شما میتوانید با بهره گیری از ارتباطات و تخصص ما در کوتاه ترین زمان مدرک دانشگاهی معتبر با ریز نمرات و استعلام و مورد تایید وزارت علوم دریافت کنید

خرید مدرک پزشکی قانونی با استعلام و شامل طرح و کد نظام پزشکی: پزشکی دانشی کاربردی است که هدف آن حفظ و ارتقاء تندرستی، درمان بیماری‌ها و بازتوانی آسیب‌دیدگان است. بدین منظور با شناخت بیماریها، تشخیص، درمان و پیشگیری از بروز بیماری‌ها به عهده یک پزشک است. مدرک پزشکی یکی از رشته‌های پرطرفدار  و محبوب در بین دانش آموزان و اکثر افراد جامعه است. پزشکان علاوه بر درآمد بالایی که دارند از منزلت اجتماعی بالایی نیز برخوردارند. بنابراین بدلیل داشتن پرستیژ اجتماعی بالا و میزان درآمد عالی، پزشکی رشته محبوبی است که همه دوست دارند در این رشته مشغول به تحصیل شوند. ورود به مقطع پزشکی پروسه‌ای سخت و پیچیده است و با وجود متقاضیان زیاد تعداد کمی از افراد می‌توانند موفق به تحصیل در این مقطع شوند. البته با خرید مدرک پزشکی نیز می‌توانید از مزایای زیاد این مدرک استفاده کنید.

اگر شما هم دوست دارید که در وقت و هزینه های زندگی خود صرفه جویی کنید. میتوانید با کارشناسان موسسه راه دانش تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد خرید مدرک تحصیلی پزشکی کسب نمائید.

روند اخذ مدرک پزشکی

دانش پزشکی بر پایه‌ی طیف وسیعی از رشته‌ها از جمله فیزیک و زیست‌شناسی تا علوم اجتماعی، مهندسی و علوم انسانی بنا شده‌است. امروزه هدف دانش پزشکی استفاده از فناوری‌های دانش‌مبنا و استدلال قیاسی برای رسیدن به راه‌حل مشکلات بالینی است. اکتشافات در باب ماهیت ژن‌ها و سلول‌ها دریچه‌ای برای تعریف فیزیولوژی بر مبنای سیستم‌های مولکولی فراهم کرده‌است. این بصیرت فیزیولوژیکی راه را برای درک بهتر فرآیندهای پیچیده بیماری‌ها و رویکردهای نو درمانی فراهم کرده است.

برای تحصیل پزشکی جهت اخذ مدرک پزشکی باید ابتدا در کنکور سراسری تجربی شرکت کنید، این کنکور دارای بالاترین تعداد آزمون دهنده است و احتمال کسب حد نصاب نمره در این آزمون بسیار کم است. هر ساله حداکثر فقط 10 درصد شرکت کنندگان در کنکور تجربی می‌توانند وارد دانشکده پزشکی شوند. اشخاص پس از پذیرفته شدن در این آزمون با ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی می‌توانند در دانشگاه ثبت‌نام کنند و این مرحله تازه شروع دشواری‌ها است. تحصیل پزشکی از طاقت‌فرساترین دوران تحصیل بین رشته‌های مختلف دانشگاهی است. 

کل دوره پزشکی به چهار بخش تقسیم می‌شود. مرحله اول آن علوم پایه است که تحصیل آن 2.5 سال طول می‌کشد. در این مرحله دانشجویان باید دروسی در مورد چگونگی کار کردن اعضای بدن، انگل، ویروس، قارچ و باکتری را بخوانند. با اتمام این مرحله دانشجویان در آزمون علوم پایه شرکت می‌کنند و  در صورت قبولی در مرحله یکساله فیزیوپاتولوژی پذیرش می‌شوند. این مرحله به نظر بسیاری از دانشجویان سخت‌ترین دوران تحصیل در مقطع پزشکی است. در طول این دوره تمام نشانه‌های در بیماری‌ها مختلف مورد مطالعه قرار می‌گیرد و هر چند روز یک آزمون در مورد یک بیماری در راه است. دانشجویان پزشکی در مرحله بعد وارد دوره کارآموزی بالینی می‌شوند که مرحله سوم از تحصیل پزشکی است. در این مرحله دانشجویان لباس سفید می‌پوشند و وارد محیط بیمارستان می‌شوند. در این دوره دو و نیم ساله، دانشجویان باید بتوانند با توجه به اطلاعات کسب شده‌ی خود در دو مرحله قبل، بیماری‌ها را تشخیص دهند. مرحله آخر تحصیل پزشکی دانشجویان به مدت یک سال نیم به کمک رزیدنت‌ها به درمان بیماران می‌پردازند در این دوران دانشجویان مهر پزشکی دارند و می‌توانند به تنهایی به درمان مریض‌ها بپردازند.

تلاش بشر برای درمان بیماری‌ها و آسیب‌ها از دوران پیش از باستان وجود داشته‌است و در دوران باستان نیز در کنار مذهب و گاه به عنوان بخشی از آن وجود داشته‌است. در یونان باستان پزشکانی چون بقراط پزشکی را به عنوان دانش و فنی مجزا مطرح کردند و بنیانگذاران راهی بودند که بعدها توسط پزشکانی همچون ابن‌سینا و رازی طی شد. در رنسانس با بهره‌گیری از روش علمی پزشکی پیشرفت‌های قابل توجهی کرد. از قرن ۱۹ آنچه به عنوان پزشکی مدرن شناخته می‌شود بنیان گذاشته شد. در اواخر قرن بیستم و دوران معاصر دانش ژنتیک رویکرد نسبت به درمان و بیماری‌ها را دچار تحولی جدی کرد به‌طوری‌که ژنتیک پزشکی را دارای نقشی متحول‌کننده برای پزشکی از درمان محور بودن به حفظ سلامتی دانسته‌اند. اهمیت سلامتی در بهره‌وری اجتماع و کیفیت زندگی منجر به تأسیس سازمان پزشکی و تصویب قوانینی شده‌است که مسائلی همچون تحصیل و مجوزدهی به پزشکان تا نحوه استفاده از بودجه‌های درمانی در کشور را قانونمند و تنظیم کند؛ لذا سازمان‌های پزشکی در کشورهای مختلف جهت سازمان‌دهی و قانونمندسازی فعالیت‌های پزشکی تأسیس شده‌اند.

در کدام دانشگاه می‌توان به اخذ مدرک تحصیلی پزشکی دست یافت؟

بر خلاف دیگر رشته‌های دانشگاهی که امکان تحصیل در تمام دانشگاه‌های دولتی و خصوصی وجود دارد برای اخذ مدرک پزشکی فقط چند دانشگاه وجود دارد که این دانشگاه‌ها شامل چند دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد است. ظرفیت پذیرفته شدگان در همه این دانشگاه‌ها در حال حاضر حدود 5000 نفر است که نسبت به تعداد آزمون دهندگان کنکور تجربی بسیار کم است. شما برای تحصیل در دانشگاه آزاد باید شهریه بپردازید این شهریه به بخش شهریه ثابت و شهریه متغییر تقسیم می‌شود که شهریه ثابت بر مبنا سال ورودی تعیین می شود اما شهریه متغییر با توجه به تعداد و نوع دروس مشخص می‌شود که مجموع این دو شهریه در رشته پزشکی برای هر ترم به طور میانگین 10 میلیون تومان است یعنی شما پس از 7 سال تحصیل در این دانشگاه باید 140 میلیون تومان شهریه بپردازید.

خرید مدرک پزشکی چرا؟

در چند سال اخیر مدرک دانشگاهی نسبت به گذشته کاربردی‌تر شده است و برای استخدام چه در ارگان‌های دولتی و چه در شرکت‌های خصوصی نیاز به مدرک دانشگاهی است. حتی اگر قبلا در سازمان‌های دولتی استخدام شده باشید نیز برای ارتقاء شغلی و افزایش حقوق خود نیاز به مدرک دانشگاهی دارید. برخی افراد نیز جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی نیاز به مدرک تحصیلی کاردانی دارند. اما اگر برای رسیدن به موفقیت فرصت کافی ندارید، می‌توانید با خرید مدرک کاردانی از موسسه راه دانش در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. مدارک خریداری شده از موسسه راه دانش کاملا معتبر هستند و در سیستم دانشگاهی به ثبت رسیده‌اند. پرونده فیزیکی تحصیل شما به همراه ریز نمرات و مدارک مستند آن در دانشگاه محل صدور وجود دارد. مدارک قابل استناد و استعلام می‌باشند و شما بدون نگرانی می‌توانید این مدرک را به سازمان‌های مختلف ارائه دهید. موسسه راه دانش با استفاده از روابط قوی خود در دانشگاه‌های کشور و وزارتخانه‌های مربوطه به شما مدرکی را ارائه می‌دهد که کاملا قانونی است و شما می‌توانید برای ثبت‌نام کنکور در مقطع کارشناسی از آن استفاده کنید و استعلام‌های لازم را نیز دریافت کنید

مدارک لازم برای خرید مدرک پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت

1-کپی شناسنامه تمام صفحات 

2- کپی کارت ملی (پشت و رو)

3-یک قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید

4-کپی آخرین مدرک تحصیلی (پیش دانشگاهی تجربی)

5- کارت پایان خدمت

6- انتخاب رشته تحصیلی

7- تکمیل فرم ثبت نام

ارتباط باما