خرید مدرک دانشگاهی معتبر با استعلام

شما میتوانید با بهره گیری از ارتباطات و تخصص ما در کوتاه ترین زمان مدرک دانشگاهی معتبر با ریز نمرات و استعلام و مورد تایید وزارت علوم دریافت کنید

خرید مدرک دانشگاهی از دانشگاه‌های ایران به دو دسته‌بندی خرید مدرک کارشناسی پیوسته و خرید مدرک کارشناسی ناپیوسته تقسیم می‌شود. برای اخذ هر یک از این مدارک باید مدارک تحصیلی پیش نیاز مربوطه را داشته باشید. برای اخذ مدرک کارشناسی ناپیوسته شما باید مدرک فوق‌دیپلم (کاردانی) را داشته باشید. تعداد واحد‌هایی که در دوره کارشناسی ناپیوسته باید بگذرانید برای رشته‌های مختلف متفاوت است ولی حداقل تعداد واحد 65 و حداکثر 70 واحد در این مقطع به دانشجو واگذار می‌شود. روند اخذ مدرک کارشناسی ناپیوسته به صورت عادی بین 2 تا حداکثر 3 سال زمان خواهد برد. در مقطع کارشناسی پیوسته اما تعداد واحدهایی که باید گذرانده شود بیشتر است و بین 130 تا 160 واحد برای رشته‌های مختلف متغیر است. برای این تعداد واحد درسی باید بین 4 تا حداکثر 6 سال به تحصیل بپردازید، تا موفق به اخذ مدرک کارشناسی پیوسته شوید. باید توجه داشت که برای ورود به مقطع کارشناسی پیوسته باید حتما مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را داشته باشید.

علاوه بر هزینه‌ی مادی و زمانی که هر ترم می‌بپردازید، در ایران هیچ واحد درسی که در کار آینده شما مفید باشد تدریس نمی‌شود و عموما افراد موفق با استفاده از مهارت‌های خاص خود که عمدتا از طریق دانشگاه کسب نشده، به موفقیت رسیده‌اند. اما برای استخدام در یک ارگان دولتی یا خصوصی شما نیازمند به اخذ مدرک کارشناسی هستید. یک راه حل ساده برای این مشکل خرید مدرک لیسانس است. با ما تا انتها مقاله همراه باشید تا به اطلاعات موثق برای خرید مدرک لیسانس از موسسه راه دانش دست یابید.

خرید مدرک دانشگاه آزاد یا خرید مدرک دانشگاه پیام نور

در راستای گسترش علم و دسترسی آسان تمام افراد جامعه به آموزش عالی، دانشگاه آزاد در سال 1361 به دستور هاشمی رفسنجانی تاسیس شد. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه ایران و ششمین دانشگاه بزرگ جهان می‌باشد و هر سال تعداد زیادی دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی با کنکور و یا بدون کنکور موفق به اخذ مدرک تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و رشته‌های پزشکی می‌شوند. خرید مدرک تحصیلی کارشناسی دانشگاه آزاد با تائیدیه وزارت علوم است و شما می‌توانید برای استخدام در ارگان‌های دولتی، غیردولتی، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و یا مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور از آن استفاده کنید. خرید مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد به دلیل رتبه بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی، بیشتر مورد علاقه مشتاقان تحصیل در خارج از کشور قرار دارد.

دانشگاه پیام نور براساس تصمیمات جلسات ۹۴ مورخ ۲۷ آبان ۱۳۶۵ و ۹۷ مورخ ۲۵ آذر ۱۳۶۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی عملاً با پذیرش اولین گروه دانشجو در مهرماه ۱۳۶۷ تأسیس شد. این دانشگاه پس از تأسیس، با پذیرش اولین گروه دانشجویی خود در ۵ رشتهٔ تحصیلی و در ۲۸ مرکز باقی‌مانده از دانشگاه ابوریحان بیرونی[۲] و دانشگاه آزاد ایران از مهرماه سال تحصیلی ۶۸–۱۳۶۷ فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد. ساختمان کالج دماوند نیز در اختیار این دانشگاه قرار گرفت. در این دوره اکثر دانشجوهای جذب شده کارمندان دولت و افراد شاغل بودند

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور
دانشگاه پیام نور در سه مقطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی پذیرش دانشجو انجام می‌دهد. این دانشگاه نیز همانند بسیاری از دانشگاه‌ها، در سال‌های ابتدایی فعالیت، صرفاً از طریق کنکور سراسری جذب دانشجو انجام می‌داد. اما در سال‌های اخیر در مقطع کارشناسی پیوسته، پذیرش بدون کنکور دانشجو را در دستور کار خود قرار داده‌است.

قیمت خرید مدرک لیسانس

قیمت مدرک تحصیلی کارشناسی برخلاف چیزی که شما تصور می‌کنید بسیار مناسب است و حتی در برابر زمان و هزینه‌ای که شما باید در دانشگاه بپردازید تا این مدرک را دریافت کنید کمتر نیز می‌باشد. اگرچه قیمت مدرک تحصیلی کارشناسی آزاد  برای رشته‌های مختلف متفاوت است. موسسه راه دانش در عرض 20 روز شما را به رویای اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی معتبر می‌رساند تا از مدرک خود برای استخدام در ارگان‌های دولتی یا خصوصی استفاده کنید، یا مدرک خود را به محل کارتان برای ارتقاء شغلی و افزایش حقوق ارائه دهید. جهت اطلاع دقیق از قیمت‌ها کافی است با کارشناسان موسسه راه دانش که در زمینه فروش مدرک تحصیلی کارشناسی فعالیت می‌کنند تماس بگیرید.

 موسسه راه دانش با استفاده از روابط قوی خود که با سازمان‌ها و افراد دارد به شما مدرک کارشناسی آزاد یا پیام نور  را ارائه می دهد که در سیستم دانشگاه آزاد ثبت شده است و برای شما یک پرونده فیزیکی که در آن ریز نمرات به همراه اطلاعات شخصی شما مانند عکس، مدرک دیپلم، شماره دانشجویی و غیره وجود دارد ایجاد می‌گردد. به همین علت شما می‌توانید از این مدرک برای استخدام، ارتقاء شغلی، مهاجرت و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد استفاده کنید و نگران استعلامی آن نباشید، چون این مدرک قابلیت استعلام دارد. این مدرک تحصیلی کارشناسی آزاد که شما از موسسه راه دانش خریداری می‌کنید مانند مدرکی است که شما از دانشگاه آزاد پس از 4 سال تحصیل دریافت می‌نمائید کاملا معتبر و مستند می‌باشد.

نکته:

برای اخذ مدرک کارشناسی شما نیاز به گواهی پایان تحصیلات دیپلم 3 ساله دبیرستان و پیش دانشگاهی یا گواهی پایان تحصیلات مقطع کاردانی را دارید.

مدارک لازم برای اخذ مدرک کارشناسی

1-کپی شناسنامه تمام صفحات 

2- کپی کارت ملی (پشت و رو)

3-یک قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید

4-کپی آخرین مدرک تحصیلی (پیش دانشگاهی یا کاردانی)

5- کارت پایان خدمت

6- تکمیل فرم ثبت نام 

7- انتخاب رشته تحصیلی

ارتباط باما