دوره های معادل دانشگاهی

شما میتوانید با بهره گیری از ارتباطات و تخصص ما در کوتاه ترین زمان مدرک دانشگاهی معتبر با ریز نمرات و استعلام و مورد تایید وزارت علوم دریافت کنید

اخذ مدرک معادل دانشگاهی

اخذ مدرک معادل دانشگاهی برای خیلی از افراد یک دغدغه است و از طرفی کار و مشغله روزمره مانع آن میشود که برخی افراد با استعداد بتوانند در رشته تحصیلی مد نظر خود مشغول به کار شوند. همین مسئله منجره به ایجاد دانشگاه های آزاد و پردیس های دانشگاهی شد، تا افراد به توانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. اما این دانشگاه ها هزینه های هنگفتی را به فرد تحمیل کرده و هر کسی توان پرداخت این هزینه ها نبوده و نمیتوانند در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مدرک لیسانس دریافت کنند.

تعداد زیاد این افراد موجب شد تا مدارک معادل جایگزین مدراک دانشگاهی شود. معادل سازی مهارت فنی و دانش فرد در رشته تحصیلی مد نظر و اعطای مدرک معادل لیسانس، معادل فوق لیسانس و معادل دکتری به این افراد مشکل مدرک را برای این افراد حل مینماید و میتوانند از این مدرک در کلیه موارد استفاده کنند.

مدرک معادل لیسانس یا فوق لیسانس یا دکتری  گواهی مهارت فنی و علمی شما در یک رشته خاص بوده و شما با داشتن این گواهینامه میتوانید در شغل خود ارتقاء شغلی گرفته و یا تقاضای ارتقاء حقوق نمایید. ادارات دولتی و خصوصی مدارک معادل را معمولاً پذیرا می باشند.

اخذ مجوز برای راه اندازی یک کسب و کار از اداره اصناف و دیگر ادارات مربوطه: برخی شروع برخی از کسب و کارها فرد باید مدارک خاصی را به اداره اصناف ارائه دهد. مدرک معادل لیسانس از طرف ادرات اصناف مورد قبول بوده و فرد براحتی میتواند مجوز لازم برای تاسیس محل کسب را اخذ نماید.

مهاجرت تحصیلی و کاری: اخذ مجوز کار و تحصیل در یک کشور دیگر نیاز به ارائه شواهد و مدارک خاصی دارد که مدرک معادل میتواند توسط قوه محترم قضاییه ترجمه شده و برای دانشگاه یا محل کار مد نظر فرد ارسال گردد.

نکته: افرادی که مشکلی در زمینه مدرک زبان انگلیسی و یا رزومه پژوهشی دارند با کارشناسان ما در این بخش تماس بگیرند.

دوره های معادل دانشگاهی به دوره هایی گفته می شود که با ارزشیابی دوره های مهارتی و تخصصی و تجربیاتی فرد پس از بررسی کمیته فنی به فرد اعطا می شود.

در این دوره شخص با گذراندن دوره های تخصصی و مهارتی کوتاه مدت با تعداد ساعت مشخص گذرانده و با تجمیع سازی این دوره ها یک گواهینامه معادل یکی از مقاطع تحصیلی می تواند دریافت کند.

اخذ مدارک معادل در کلیه مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری با توجه به سوابق کاری و رزومه فردی در کلیه رشته های تحصیلی امکان پذیر است.

اگر متقاضی اخذ مدرک معادل از یکی از دانشگاه های معتبر مورد تایید وزارت علوم هستید با ما تماس بگیرید.

نکته:

برای اخذ مدرک معادل در کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاهی شما نیاز به گواهی پایان تحصیلات مقطع تحصیلی قبلی دارید.

مدارک لازم برای اخذ مدرک معادل دانشگاهی

1-کپی شناسنامه تمام صفحات

2- کپی کارت ملی (پشت و رو)

3-یک قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید

4-کپی آخرین مدرک تحصیلی

5- کارت پایان خدمت

6- تکمیل فرم ثبت نام 

7- انتخاب رشته تحصیلی

ارتباط باما