خرید مدرک دانشگاهی دکتری با قابلیت استعلام رسمی

شما میتوانید با بهره گیری از ارتباطات و تخصص ما در کوتاه ترین زمان مدرک دانشگاهی معتبر با ریز نمرات و استعلام و مورد تایید وزارت علوم دریافت کنید

خرید مدرک دکتری دارای مزایایی زیادی است. تحصیل مدرک دُکتُرا (به فرانسوی: Doctorat)، بالاترین مقطع تحصیلی دانشگاهی است که در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی به PhD (مخفف philosofiae doctorate)شناخته می‌شود.  اخذ مدرک دکتری نیازمند ارائه پروپوزال و رساله‌ای است که نوآورانه باشد. در رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی، اخذ دانشنامه در مقطع دکترای تخصصی معمولاً نیازمند ۴ تا ۶ سال تحصیل و پژوهش، پس از دورهٔ کارشناسی ارشد است. دکتری تخصصی یا PhD درحقیقت «اعلی درجه علمی» در علم مورد نظر یا «صاحب فلسفه و اجتهاد علمی در دانش مورد نظر» است. دکتری تخصصی بالاترین مدرک آکادمیک و دانشگاهی در جهان است که در رشته‌های زیرمجموعهٔ «علوم پایه»، «کشاورزی و منابع طبیعی»، «فنی و مهندسی»، «علوم انسانی» و «هنر» و پس از گذراندن مدارج لیسانس (به انگلیسی: BSc) و فوق لیسانس (به انگلیسی: MSc) و ارائه یک نوآوری در قالب رساله دورهٔ دکتری به فردی اعطا می‌گردد. (به همین دلیل به تز پایانی دوره دکتری، رساله گفته می‌شود نه پایان‌نامه). دوره دکتری به دوصورت دکتری آموزشی پژوهشی و همچنین دوره دکتری پژوهش محور در دانشگاه‌های سطح کشور برگزار می‌گردد. برای ورود به هر دو دسته دکتری باید در کنکور دکتری شرکت کنید، در این آزمون اگر حد نصاب را کسب کردید می‌توانید در مصاحبه ورودی دانشگاه شرکت کنید. شما باید در مصاحبه ورودی و آزمون کنکور حد نصاب را کسب نمائید تا اجازه ثبت‌نام در این مقطع را داشته باشید. پس از کسب حد نصاب با ارائه مدرک کارشناسی ارشد می‌توانید در مقطع دکترا ثبت نام نمائید. در مقاله حاضر برای شما عزیزان روندی که برای خرید مدرک دکتری پیش رو دارید را توضیح می‌دهیم. 

اخذ مدرک تحصیلی دکتری در ایران

دوره دکتری تخصصی به دو شکل در کشور ما برگزار می‌شود:

  • دکتری آموزشی ـ پژوهشی
  • دکتری پژوهش‌محور

 

دکتری آموزشی-پژوهشی (دوره‌ای که بیشترین رقابت برای آن صورت می‌گیرد)، دوره‌ای است که محتوای برنامه آن مشتمل بر واحدهای درسی و گذراندن پایان‌نامه است.

دکتری پژوهش‌محور  دوره‌ای با محوریت پژوهش است که دستاورد آن منجر به ارائه فناوری جدید، ارائه نظریه و ایده جدید، تولید دانش فنی و ثبت اختراع و … می‌شود و مشتمل بر اخذ واحدهای درسی محدود و الزام به ارائه پایان‌نامه است.

بر اساس آیین‌نامه آموزشی مقطع دکتری تخصصی، تعداد واحدهای درسی دوره دکتری آموزشی – پژوهشی ۳۶ واحد است که از این تعداد، ۱۲ تا ۱۸ واحد آموزشی و ۱۸ تا ۲۴ واحد پژوهشی است و دانشجو باید در هر نیم‌سال تحصیلی حداقل ۶ و حداکثر ۱۰ واحد درسی انتخاب کند.

البته در شیوه‌نامه مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد ۱۵ تا ۱۸ واحد درسی و ۱۸ تا ۲۱واحد پژوهشی در نظر گرفته شده‌است.

در دوره دکتری پژوهش‌محور تنها ۳ تا ۸ واحد درسی ارائه می‌شود و ۲۸ تا ۳۳ واحد به رساله اختصاص دارد. در این دوره نیز، مجموع واحدهای اصلی و پایان‌نامه ۳۶ واحد است.

نحوه پذیرش دانشگاهی در مقطع دکتری در ایران

در ایران بخش عمده‌ای از پذیرش در دوره دکتری از طریق برگزاری آزمون دکتری تخصصی توسط وزارتهای علوم و بهداشت صورت می‌گیرد.

البته وزارت علوم علاوه بر پذیرش از طریق آزمون، از طریق آیین‌نامه پذیرش دکتری بدون آزمون که ویژه داوطلبان استعدادهای درخشان و سهمیه آزاد است نیز اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.

حال اگر شما خرید مدرک دکتری را انجام دهید هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید. از این رو لازم نیست زمان خود را صرف یادگیری دروس سخت دکتری کنید یا وقتی را صرف تهیه‌ی مقاله‌ای نوآورانه که نوشتن آن بسیار دشوار است بنمایید. موسسه راه دانش می‌تواند حتی تز دکتری را نیز برای شما مهیا نماید. با خرید مدرک دکتری می‌توانید در آزمون‌های استخدامی دولتی شرکت کنید چون این مدارک قابلیت استعلام دارد. شما با استفاده از این مدرک می‌توانید عضو هئیت علمی دانشگاه‌های مختلف شوید و یا اگر در سازمانی مشغول به کار هستید با ارائه مدرک تحصیلی دکتری می‌توانید ارتقاء شغلی بگیرید.

قیمت خرید مدرک تحصیلی دکتری

هزینه تحصیل در مقطع دکترا زیاد است و شما علاوه بر تحمل فشار درسی بالا باید مدام نگران شهریه دانشگاه نیز باشید، ولی شما می‌توانید به راحتی و با هزینه بسیار مناسب مدرک دکتری معتبر خریداری کنید و تهیه رساله دکتری خود را نیز به موسسه راه دانش بسپارید. باید توجه داشت که هزینه خرید مدرک دکتری با توجه به نوع دانشگاه متفاوت است. همچنین دکترای عمومی مختص زیرمجموعه رشته‌های پزشکی است که قیمتی متفاوت با مدارک دکتری در شاخه‌های علوم انسانی، علوم طبیعی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و کشاورزی است. مدرک خریداری شده از موسسه راه دانش تمام ویژگی‌های یک مدرک واقعی مانند پرونده الکترونیکی، پرونده فیزیکی، ریز نمرات و استعلام دائم را دارا است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید مدرک تحصیلی دکتری با ما تماس بگیرید.

نکته:

برای اخذ مدرک دکتری هر چند نیاز به ارائه گواهی پایان تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد دارید اما نیازی به شرکت در آزمون سراسری کنکور دکتری و مصاحبه ورودی دانشگاه ندارید و فقط با ارائه چند مدرک می‌توانید به خرید مدرک دکتری معتبر بپردازید و از مزایا زیاد آن استفاده کنید.

 

مدارک لازم برای اخذ مدرک دکتری

1-کپی شناسنامه تمام صفحات 

2- کپی کارت ملی (پشت و رو)

3-یک قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید

4-کپی آخرین مدرک تحصیلی (کارشناسی ارشذ)

5- کارت پایان خدمت

6- انتخاب رشته تحصیلی

7- تکمیل فرم ثبت نام

ارتباط باما